DNA-test bestellen voor CEA

GENOMIA

Dit in de Tjechische republiek gevestigde laboratorium biedt de mogelijkheid om het DNA van Shelties o.a. te testen op het MDR1 defect en CEA.

Via de website www.genomia.cz bestelt u de MDR1 of CEA-test. Leden van onze vereniging ontvangen een korting op het uit te voeren DNA onderzoek.

Op verzoek worden kits met borsteltjes (swabs) aan u verzonden, u kunt dit aangeven tijdens het bestelproces.

LABOKLIN

Er is een  laboratorium in Duitsland waar men o.a. test op het MDR1-defect.  Bloedprikken bij de hond is hiervoor niet nodig. U hebt alleen wat wangslijmvliescellen van uw Sheltie nodig. Deze cellen verzamelt u door met een borsteltje aan de binnenkant van de wang van uw hond te borstelen. Het borsteltje met slijmvliescellen stuurt u op naar het laboratorium. Laboklin heeft ook een vestiging in Nederland, waar u de swabs naartoe kunt sturen. Leden ontvangen korting op de DNA test. U heeft hiervoor een bewijs van lidmaatschap nodig. Deze kunt u downloaden van uw eigen ledenpagina.

De test kunt U bestellen via de webshop: https://shop.labogen.com/genuntersuchung-bestellen/hund/shetland-sheepdog-sheltie/ of via https://www.laboklin.nl

Laboklin

Industriestraat 29,