Reuenlijst

Op onze website en in ons clubmagazine de Sheltie Shelter publiceren wij een reuenlijst. Bij de online vermelding wordt ook een foto geplaatst van de reu, naast de informatie die in de Sheltie Shelter staat.

Ben je lid van de Nederlandse Sheltie Vereniging en heb je interesse? Meld je reu dan aan bij de secretaris.

Daarbij gelden deze "spelregels":

• Vermeldingen in de Sheltie Shelter en de online reuenlijst zijn per kalenderjaar.
  • Aanmelden via onderstaand emailadres.
  • Geef daarbij aan, of je een vermelding wilt alleen in het clubblad, of in het clubblad + online. Uitsluitend online vermelden is niet mogelijk.
  • Reuen die meer dan 20 nesten in Nederland voortgebracht hebben, worden niet vermeld.
  • Voor plaatsing op de website graag een liggende foto met de hond in stand (zijaanzicht) aanleveren
  • Reuen voldoen aan de voorwaarden in ons Verenigingsfokreglement (VFR). Reuen moeten dus o.a. een geldig ECVO oogonderzoek hebben (niet ouder dan 2 jaar).
  • De kosten voor plaatsing in de Sheltie Shelter bedragen €10,00 per kalenderjaar. De kosten voor plaatsing op de website inclusief 1 foto bedragen   €20,00 per jaar. Wil je je reu dus op beide vermeld zien, zijn de kosten € 30,00 per kalenderjaar.
  • De betaling dient te geschieden vóór 1 maart van het betreffende jaar, voor het gehele kalenderjaar.

Email: secretaris@nederlandsesheltievereniging.nl