Jongehonden- & veteranendag 2020

Op 13 juni 2020 organiseert de Nederlandse Sheltie Vereniging een jongehonden- & veteranendag in Zaltbommel. Alle shelties van 3 tot 27 maanden en shelties ouder dan 8 jaar kunnen meedoen: groot of klein, tip- of prikoortjes, het maakt niet uit. De enige voorwaarde is, dat uw hond een stamboom heeft. Deze gezellige dag biedt u de kans om andere shelties en sheltie-eigenaren te ontmoeten en om uw ervaringen te delen. Misschien kunt u zelfs kennismaken met de eigenaren van broertjes of zusjes van uw hondje.
De keurmeesters mw. I. Fritz-Bouwer en mw. R.Ch.M. Dijkhorst-Noij zijn uitgenodigd om op deze dag de hondjes te keuren. Iedere ingeschreven sheltie krijgt een schriftelijk beoordelingsrapport.
De keuringen van de jongste pups (3-9 maanden) beginnen om 10 uur. Het tijdstip van de andere keuringen is afhankelijk van het aantal inschrijvingen per leeftijdscategorie. Ongeveer een week voor 13 juni krijgt u uw inschrijvingsbewijs met daarbij de vermelding op welk dagdeel uw hond gekeurd zal worden.

Ook dit jaar hebben we weer leuke nevenactiviteiten zodat u, in afwachting van uw beurt, de tijd aangenaam kunt doorbrengen.

Zo is er voordat de keuringen beginnen de mogelijkheid om deel te nemen aan ringtrainingen.

U kunt u laten adviseren over de vachtverzorging van uw hondje en eventueel onder begeleiding uw hondje trimmen zodat deze netjes de ring in gaat.

Kinderen van 4 t/m 12 jaar kunnen deelnemen aan de Kind-Hond show (opgave via inschrijfformulier). Er wordt hierbij gekeken naar de relatie tussen kind en hond. Degene, die zijn/haar hond het beste voorbrengt, ontvangt een leuke attentie.

Ook deze keer hebben we ervoor gekozen om tussen 11.30 uur en 13.30 uur de barbecue aan te steken, zodat we gezellig samen kunnen eten. Ook als u geen hond heeft ingeschreven kunt u aan de barbecue deelnemen (opgave via inschrijfformulier).

We hopen u allen te verwelkomen, zodat we er samen een gezellige en leerzame dag van kunnen maken!!

Locatie: Dogcenter, Jan Stuversdreef 4, Kerkwijk, 5315 NZ Zaltbommel

Heeft u nog vragen over deze dag dan kunt u contact opnemen met:
Lia Enkelaar tel. 030-2210606 of  e-mail joli@casema.nl