Sheltie Agility Wedstrijd 2014

Op zondag 26 oktober vond onze jaarlijkse agilitywedstrijd plaats in manege de Kegelaer te Waalwijk.

Het was een hele sportieve  en gezellige dag waarbij de gemoedelijke sfeer van sheltieliefhebbers onder elkaar voelbaar aanwezig was. Met name de koppelrace hielp daar aan mee. Dat is ook waar we op hoopten.

Keurmeester Mark Fonteijn had leuke uitdagende parcoursen neergezet.

De Blues bokaal voor de meest veelbelovende combinatie uit de A klasse, ter beschikking gesteld door Hilda Schriek en haar man Ron, werd toegekend aan Carla Voorneveld en Jussi.

De overall prijs voor beste combinatie van de dag, ter beschikking gesteld door de NSV zellf, werd toegekend aan Patrick Slokkers en May-be.

Verdere uitslagen vindt u HIER

Wij willen graag ons team van vrijwilligers bedanken voor hun hulp en inzet en Happy Dog voor hun sponsoring.