UK NL

Sheltie Agility Wedstrijd 2021

Door de maatregelen rondom de Corona pandemie is er in plaats van een internationaal toernooi een nationaal evenement georganiseerd, dat in het weekend van 5 t/m 7 november 2021 werd gehouden in Manege De Spreng in Laag Soeren.

Naast dat er op alle dagen een agilitywedstrijd werd gehouden, waaraan op zaterdag alleen door Shelties kon worden deelgenomen, werden er op vrijdag diverse workshops georganiseerd.

Keurmeesters Mark Fontein, Jan Sprij en Adri van den Bosch hebben in dat weekend gezorgd voor leuke uitdagende parcoursen.

Rene Albers met Bouncer is de winnaar geworden van de Sheltie aanmoedigingsprijs.

De Blues bokaal voor de meest veelbelovende combinatie uit de A klasse, ter beschikking gesteld door Hilda Schriek en haar man Ron, werd toegekend aan Sanne Graafstra en Sky,

Wij willen graag ons team van vrijwilligers bedanken voor hun hulp en inzet en Happy Dog voor hun sponsoring.

Een uitgebreider verslag van dit weekend is gepubliceerd in de Sheltie Shelter van december 2021.