Kampioenschapsclubmatch 2018

Op 20 oktober organiseren wij onze jaarlijkse kampioenschapsclubmatch. De reuen worden gekeurd door mevr. G. de Wit - Bazelmans en de teven door mrs. S. Wigglesworth (UK). Naast onze kampioenschapsclubmatch is er nu ook een funklasse die gekeurd wordt door dhr. M. Koot.

Onze kampioenschapsclubmatch wordt door de meeste fokkers bezocht. Het is een mooi moment om nieuwe aanwinsten te showen en reuen te bekijken die mogelijk geschikt zijn als partner voor hun teven. Daarnaast is onze kampioenschapsclubmatch een heel gezellige dag en daarom ook heel belangrijk voor onze vereniging en haar leden. Want deze dag wordt ook druk bezocht door mensen die kennis willen maken met ons ras, aspirant pupkopers die contacten willen leggen met fokkers en pupkopers die hun opgroeiende pupje willen laten zien aan de fokker.

Veel fokkers vinden het leuk als hun veelbelovende pupjes een keer geshowd worden tijdens de kampioenschapsclubmatch, maar ter voorbereiding hierop is showtraining een aanrader en niet iedere pupkoper wil dat. Daarnaast zijn er hondjes die veel te groot of te klein uitgroeien, of prikoren hebben, hondjes met een kleur die niet conform de rasstandaard is, reutjes met maar één teelballetje of hondjes met een gebitsafwijking. Voor al die hondjes organiseren wij de funklas. In de funklas is het niet belangrijk dat uw hondje perfect showt. Alle shelties met stamboomvanaf 4 maanden kunnen meedoen. Deze dag is een uitgelezen kans voor u om kennis te maken met de eigenaren van broertjes of zusjes van uw hondje. De hondjes worden gekeurd door dhr. Maikel Koot, aspirant keurmeester voor Shelties. U ontvangt een keurverslag, net als tijdens de kampioenschapsclubmatch, maar er wordt geen kwalificatie gegeven. Wel is er in elke klas de verkiezing van de mooiste, de leukste en de meest opmerkelijke Sheltie. De hondjes worden ingedeeld in diverse leeftijdsklassen: puppyklas (4 tot 9 maanden), jonge hondenklas (9 tot 24 maanden), openklas (2 jaar tot 8 jaar) en veteranenklas (ouder dan 8 jaar). Kortom: een mooi moment voor een reünie van een nest of kennel, dus schrijf nu in!

Via onderstaande link kunt u inschrijven voor de Kampioenschapsclubmatch en voor de funklas. U kiest voor één van beide, het is niet mogelijk om Shelties voor de Kampioenschapsclubmatch EN de funklas in te schrijven.

Shelties die ingeschreven worden voor de Kampioenschapsclubmatch worden gekwalificeerd en geplaatst. Shelties die worden ingeschreven in een funklas worden wel beschreven in een keurverslag, maar niet gekwalificeerd of geplaatst. Zij komen dus ook niet in aanmerking voor het CAC.

Locatie: Sport & Cultureel Centrum De Camp, Bosrand 15 - 17, 3931 AP WOUDENBERG

U kunt hier inschrijven: https://www.nsvleden.nl/clubmatch

CLUBWINNAARS

Clubwinnaar 2016 & 2017