Kampioenschapsclubmatch 2021

Onze kampioenschapsclubmatch op zaterdag 2 oktober gaat door! Fantastisch dat we na ruim 2 jaar weer een mooi evenement voor jullie mogen organiseren en we kijken er dan ook naar uit om jullie daar te zien. Uiteraard moeten wij de regels van het RIVM volgen, zoals wij al bij de aankondiging en het inschrijfformulier gemeld hebben. De nieuwe regels gelden vanaf 25 september en op dit moment gaan wij er vanuit dat deze niet wijzigen vóór 2 oktober. Dat betekent:

* Deelnemers en bezoekers vanaf 13 jaar zijn van harte welkom met een coronatoegangsbewijs, zie onderaan dit bericht voor meer informatie.

* Deelnemers en bezoekers vanaf 14 jaar tonen hun legitimatiebewijs

* Na controle van het coronatoegangsbewijs in combinatie met je legitimatiebewijs ontvang je van onze medewerkers een polsbandje dat de gehele dag zichtbaar gedragen moet worden.

Het coronatoegangsbewijs krijg je als je 2 prikken hebt gehad (1 prik in geval van het Janssen vaccin), hersteld bent van corona of een negatieve testuitslag hebt van maximaal 24 uur oud. Het testen op corona is gratis. Je kunt hiervoor een afspraak maken via www.testenvoortoegang.nl Het coronatoegangsbewijs kun je downloaden via de CoronaCheck-app. Wie geen smartphone heeft, kan het toegangsbewijs op papier aanvragen via de website www.coronacheck.nl

Op deze dag worden de Shelties gekeurd door Jos Dekker (teven) en Loes Mouchart (reuen).

Locatie:  Zalen- en congrescentrum De Camp, Bosrand 15-17, 3931 AP Woudenberg.

Beste Teef en Clubwinnaar 2019:

Ch. Dawnville Keepsake

Eig. M. Koenen

Beste reu:

Ch. Lundecock's Surprise Packet

Eig: J. & X. v. Ulsen

CLUBWINNAARS

Clubwinnaar 2013, 2014 & 2019
Kamp. Dawnville Keepsake JW'12, NJK (T)

Clubwinnaar 2018

Kamp.Lundecock's Surprise Packet (R)

Clubwinnaar 2016 & 2017