Welkom

Goed dat u op uw zoektocht naar een sheltiepup op de website van de Nederlandse Sheltie Vereniging bent terechtgekomen. Want hier kunt u in contact komen met de bij onze vereniging aangesloten fokkers, die voldoen aan de door ons gestelde fokkersvoorwaarden. Deze fokkers doen er alles aan om uw pup een zo goed mogelijke start in het leven te geven.
Dat ‘alles’ heeft betrekking op:

Afstamming
Gezondheid/testen fokdieren en pups
Fokken
Koopcontract
Nazorg

Kampioenschapsclubmatch

Op zaterdag 21 oktober 2017 houdt de Nederlandse Sheltie Vereniging weer haar jaarlijkse Kampioenschapsclubmatch met   toekenning van dubbel CAC voor de beste reu en teef en de titel Clubwinnaar  voor de beste van het ras.

Keurmeesters: mevr. P. Runderkamp (reuen) en mevr. M. Ten Cate (teven)

INSCHRIJVEN KUNT U HIER:

Uiterste inschrijfdatum is 7 oktober

Proefabonnement

Het is nu mogelijk om je aan te melden voor een proefabonnement voor een halfjaar. De kosten bedragen 10 Euro.

Lid zijn van de Nederlandse Sheltie Vereniging heeft vele voordelen. Zo krijgt u ons clubblad de Sheltie Shelter in de bus. In dit minstens veertig pagina’s tellende, rijk geïllustreerde magazine vindt u uitgebreide informatie over ons ras. Wij houden u op de hoogte van gezondheidsissues en u leest alles over sporten en andere activiteiten met uw sheltie.

Redactieleden gezocht

Leden van de Nederlandse Sheltie Vereniging ontvangen elk kwartaal ons fraaie en informatieve clubblad de Sheltie Shelter.

Helaas heeft één van de redactieleden aangegeven te stoppen. Wij willen de redactie graag op korte termijn uitbreiden met enkele nieuwe leden, zodat de taken verdeeld kunnen worden. Wie wil onze redactie helpen met het verzorgen van het clubblad? Wij werken met een online programma met een duidelijke handleiding.
Het gaat dus vooral om het maken van het clubblad en niet om het aanleveren van artikelen , die natuurlijk wel altijd heel welkom zijn.

Ben je geïnteresseerd of wil je meer informatie?

Neem dan contact op met

Lia Enkelaar
l.enkelaar@nederlandsesheltievereniging.nl

Marcella Koenen
redactie@nederlandsesheltievereniging.nl

Lidmaatschap

De N.S.V. organiseert ontmoetingsdagen en wandelingen door het gehele land, bemiddelt bij het plaatsen van pups en houdt elk jaar een Kampioenschapsclubmatch.

De prijs van het lidmaatschap van de Nederlandse Sheltie Vereniging is per 01-01-2017:

Lidmaatschap  € 25,-- p.p. jaar..

Gezinsleden (zonder clubblad) €15,-- p.p. jaar.

Buitenlandse leden € 32,-- p.p. jaar.

Het lidmaatschap kan aangevraagd worden door middel van het formulier op deze website.

Foto's in banner © R. Schoeber, K. Põiklägu & S. Vega Wollbraaten