Jongehondendag 11 juni 2016

Op 11 juni organiseert de Nederlandse Sheltie Vereniging weer een jonge hondendag in Zaltbommel. Alle shelties van 3 tot 27 maanden kunnen meedoen, groot of klein, tip- of prikoortjes, maakt niet uit. De enige voorwaarde is dat uw hond een stamboom heeft. Deze dag is een uitgelezen kans voor u om kennis te maken met de eigenaren van broertjes of zusjes van uw hondje. Tevens kunt u veel andere sheltie-eigenaren ontmoeten en uw ervaringen delen. De volgende keurmeesters zijn uitgenodigd om op deze dag de hondjes te keuren: mw T. Hensema en mw A. van Bussel . Iedere ingeschreven hond krijgt een schriftelijk beoordelingsrapport en een aandenken aan deze dag.

De keuringen van de jongste honden (3-9 maanden) beginnen om 10 uur. Het tijdstip van de andere keuringen is afhankelijk van het aantal inschrijvingen per leeftijdscategorie, maar ongeveer een week voor 11 juni krijgt u uw inschrijfbewijs met daarbij de vermelding op welk dagdeel uw hond gekeurd zal worden.

We hebben ook dit keer weer leuke nevenactiviteiten zodat u, in afwachting van uw beurt, de tijd aangenaam kunt doorbrengen.

• Zo is er voordat de keuringen beginnen de mogelijkheid om deel te nemen aan ringtrainingen gegeven door de ervaren handler Leonardo d’Innocenzo.
  • En u kunt u laten adviseren door Mieke de Koning over de vachtverzorging van uw hondje en eventueel onder begeleiding uw hondje trimmen zodat deze netjes de ring in gaat.
  • En kinderen van 4 t/m 12 jaar kunnen deelnemen aan de Kind-Hond show (opgave via inschrijfformulier). Er wordt hierbij gekeken naar de relatie tussen kind en hond. Degene, die zijn/haar hond het beste voorbrengt, ontvangt een leuke attentie.
  • En u kunt zich ook opgeven via het inschrijfformulier voor de volgende workshops: jonge hondengym, glas etsen, steppen met je hond en dogdance.

Deze keer hebben we ervoor gekozen om tussen 11.30 uur en 13.30 uur de barbecue aan te steken zodat we gezellig samen kunnen eten. Ook als u geen hond hebt ingeschreven kunt u aan de barbecue deelnemen.

We hopen u allen te verwelkomen om er samen een gezellige en leerzame dag van te maken!!

Locatie: Dogcenter, Jan Stuversdreef 4, Kerkwijk, 5315 NZ Zaltbommel

Heeft u nog vragen over deze dag dan kunt u contact opnemen met:

Lia Enkelaar tel. 030-2210606 email joli@casema.nl

HIER VINDT U HET INSCHRIJFFORMULIER